آرام شدن با یک احساس کاذب از امنیت آنلاین با خرید VPN آسان است


اینترنت موجب خرید، مسافرت، آشنایی با افراد جدید می شود سپس ممکن است این احساس بوجود بیاید که هیچ چیز بدی ممکن نیست اتفاق بیفتد.

اما اتفاق می افتد.

ممکن است دریابید که حساب کاربری پی پال شما هک شده است و هزار دلار از حساب شما مستقیما خارج شده باشد . شاید اطلاعات بانکی آنلاین شما به سرقت رفته باشد و در نهایت مورد کلاهبرداری در سراسر اینترنت قرار گرفته باشد. یا شاید و فقط شاید به عنوان یکی از هزاران قربانی سرقت هویت آنلاین که هر ساله رخ می دهد باشید.

اگر شما قربانی سرقت هویت هستید، کارت اعتباری شما ممکن است برای سالها نابود شود و ممکن است دارایی هایتان مسدود شوند یا حتی از چک های شما استفاده شود .

اکنون شما باید اصول اولیه حفاظت از حریم خصوصی آنلاین را بدانید.

Little_Known_Facts_That_Could_Affect_Your_Privacy_Online

اساس حریم خصوصی آنلاین، VPN ها و رمزهای عبور

اولین پایه از حفظ حریم خصوصی آنلاین استفاده از رمزهای عبور پیچیده بر روی هر یک از حساب های کاربری ای که دارید است . از رمزهای عبور پیچیده که شامل حروف بزرگ و کوچک، حداقل یک عدد و یک نماد است استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که رمزهای عبور خود را هر 12-6 هفته تغییر می دهید.

خرید VPN یا خرید کریو از سایت هایی کانند parsvpn.online انجام دهید برای اینکه آدرس IP خود را بپوشانید. خرید کریو یا خرید VPN یا شبکه خصوصی مجازی، هنگامیکه صحبت از حریم خصوصی می آید به نجات افراد می آیند. نه تنها آدرس IP شما را پنهان می کنند، بلکه موقعیت مکانی شما را نیز تغییر می دهند. کارشناسان حریم خصوصی هم رای هستند که اگر شما از VPN استفاده نمی کنید، از حریم خصوصی آنلاین خود محافظت نمی کنید.

علاوه بر اقدامات اساسی، تهدیدات دیگری وجود دارند که ممکن است شما از آنها آگاهی نداشته باشید!

5 واقعیت کمتر شناخته شده که بر حریم خصوصی آنلاین شما اثر می گذارند:

  • محل سکونت شما در حال ردیابی است. یکی از رایج ترین عکس العمل ها در حال حاضر برای وب سایتها و برنامه های مشابه درخواست برای استفاده از مکان شما است. تلفن همراه شما، لپ تاپ و تبلت به دستگاه هایی برای ردیابی برای تمام مفاهیم و اهداف تبدیل شده اند. در حالیکه هدف قرار دادن جغرافیایی گاهی اوقات باعث توزیع بهتر می شود. در حالیکه بیشتر شهروندان تابع قانونی چیزی ندارند که از ردیابی شدند بترسند، باید به این نکته توجه داشت که سازمان های متعدد اجرای قانون نیازی به حکم برای داده های تلفن همراه ندارند. یک سرویس VPN خرید شده مشابه کریو راه بسیار خوبی برای حفظ موقعیت مکانی شما از ردیابی هر دستگاهی است.
  • چهره شما شناخته می شوند و دخیره می شود. تا کنون یک تصویر گروهی بر روی فیسبوک منتشر کرده اید که به طور خودکار به شما بگوید کیست؟ گسترش استفاده از نرم افزار تشخیص چهره به این معنی است که چهره شما در سراسر اینترنت ذخیره شده است. هنگامیکه عکسی را آپلود می کنید مراقب باشد، حتی اگر زحمت دارد مطمئن شوید توضیحات در هر سایت که عکس را در آن آپلود می کنید باشد.
  • سرویس ابری به امنی که فکر می کنید نیست. با توجه به سهولت استفاده از آن، داده های خود را در سیستم ابری پشتیبان گیری می کنید به جای اینکه بر روی هارد درایو پشتیبان گیری کنید. مسئله این است که سطح امنیت ارائه شده توسط هر کدام به مقدار قابل ملاحظه ای متفاوت است. این تقریبا نا محتمل است که شخصی هارد درایو شما را بدزدد و یا آن را هک کند. در سوی دیگر سرویس ابری ممکن است چندین بار هک شود. بدانید که هر چیزی که بر روی سیستم ابری ارسال می کنید ممکن است تبدیل به اطلاعات عمومی شود. اگر چیزی بی نهایت حساس است از آن بر روی هارد درایو پشتیبان بگیرید که می توانید در اختیار خود نگه دارید. اگر قصد دارید از سیستم ابری استفاده کنید از رمزگذاری اتصال وایرلس محلی خود اطمینان حاصل کنید اطلاعات شما قطع نمی شوند. همچنین به برچسب نادرست زدن به فایل ها توجه کنید برای اینکه هکرها معمولا به سمت فایلهایی جذب می شوند که حس می کنند مطالب جالب توجهی در آن وجود دارد. همچنین مطمئن باشید که خرید VPN  و خرید کریو برای پنهان کردن آدرس IP و موقعیت مکانی استفاده می کنید وقتیکه سیستم ابری را به روز کردید برای اینکه لایه دیگری از عایق بین خود و هر گونه نشت مخرب فراهم کنید.
  • تایید و تیک دار کردن بعضی چیزها خطرناک است. یکی از زیان بارترین چیزها برای حریم خصوصی زمانی است که ما موقعیت مکانی خود را بر سایت های رسانه های اجتماعی تگ یا علامت میزنیم. هیچکدام از این کارها به مردم اجازه نمی دهند که بدانند شما واقعا کجا هستید. اما در بعضی موارد مانند مکان های خاص می توانند به مردم نشان دهد که به رفتن به این نوع مکان ها گرایش دارید. آمار میزان کمین کردن ها، آدم ربایی ها و قتل هایی که قربانی از این طریق پیدا شده است مشخص نیست اما سازمان های قانونی نظر داده اند که این موضوع امکان پذیر است. دقت کنید وقتی از مکانی عکسی را به صورت آنلاین آپلود می کنید موقعیت شما به طور خودکار بر روی آن هک نشود. کار از محکم کاری عیب نمی کند. یک VPN موقعیت مکانی شما را مبهم میکند و غیر ممکن است که آن را تصادفا نشان دهد.
  • مردم همیشه همان کسی که می گویند نیستند. یکی از آسانترین راه هایی که هکرها داده های قربانیان را سرقت کنند استفاده از رسانه های اجتماعی جعلی است. یک مجرم با ساخت یک پروفایل دروغین اقدام به دوستی با قربانی می کند و سپس پیشنهاد مبادله عکس و یا سایر فایل ها را می کند. فایلی که آلوده به بد افزار شده باشد می تواند برای سرقت اطلاعات کارت اعتباری یا دیگر اطلاعات شخصی بکار رود. اگر شما در مورد زندگی واقعی شخصی اطلاعاتی ندارید، دانلود فایلی از غریبه ها را قبول نکنید، حتی اگر برای سالها آنها در رسانه اجتماعی مانند فیسبوک می شناسید.

درک حقوق مربوط به حریم خصوصس یک بخش مهم از استفاده از اینترنت است.

شما حق دارید حریم خصوصی آنلاین داشته باشید و ابزارهای مختلفی از VPN ها و پروکسی ها تا شکاکی می تواند به حفظ امنیت شما کمک کند.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

Comment!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *