خرید VPN سطوح رمزگذاری 128، 256، 1024 و 2048 بیتی رمزگذاری در VPN


علیرغم وجود کلمه “خصوصی” در شبکه خصوصی مجازی VPN  مشابه گریو، این احتمال وجود دارد که حریم خصوصی شما نقض گردد هنگامیکه وارد هر یک از آن شبکه ها می شوید. از این رو، ضروری است که به دنبال یک VPN واقعا امن و رمزگذاری شده باشید، حداقل تا حد زیادی قول آن داده شده باشد. در اینجا ارائه دهندگان برتر با گزینه های رمزگذاری متعدد وجود دارند.

what is vpn encryption

معمولا دو نوع متمایز از Advanced Encryption Standards (AES)، یعنی 128 و بیتی  256 هستند که برای استفاده بر روی بیشتر صفحات وب برای ضمانت امنیت داده های الکترونیک شایع اند. گرچه برخی از ارائه دهندگان تعهد رمزگذاری 1024 بیتی و 2056 بیتی می دهند، اما در حقیقت ارائه این چنین رمزگذاری شیوه پیچیده است ینابراین بهتر آنها را قبل از گرفتن سرویسشان بررسی کنید.در خرید VPN های parsvpn.online سعی در رمزگذاری حداکثری شده است.

اما این رمز گذاری VPN چیست؟

قبل از خرید VPN باید به میزان رمزگذاری آن نیز توجه داشت. اینکه به پیش برویم، باید بگوییم رمزگذاری راهی برای امن کردن داده های دیجیتال است برای اینکه از منبع به سرور مقصد منتقل شود. این شامل استفاده از یک کد و یک دکد برای رمزگذاری و بعدا رمزگشایی داده است که بر اساس اعداد دو به دو 0 و 1 است. کد، که بیشتر به عنوان “کلید” شناخته شده است از 128 بیت تا 256 بیت در طول مرتب می شوند. یک کلید 128 بیتی مشخص می کند که رمز به طول 128 بیت است و جفت شده ترکیب 2e128، که وحشت آور است و کرک کردن آن دشوار است. اکنون شما می دانید که این به معنی داشتن یک رمزگذاری 128 بیتی، 248 بیتی و 2056 بیتی است. درست است؟

رمزگذاری 128 بیتی VPN

این به طور گسترده ای توسط وایرلس 802.11 LAN برای اطمینان از ایمنی داده ها مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از نسخه های ویندوز XP رمزگذاری 128 بیتی فعال دارند و این بهترین برای رمزگذاری تونل های PPTP می باشد. با این حال، ممکن است باعث کندی در پشت این ثبات و امنیت شود. PPTP رمزگذاری 128 بیتی با استفاده از پروتکل MPPE ارائه می دهد، در حالیکه L2TP رمزگذاری 128 بیتی با استفاده از سطح رمزگذاری پیشرفته به عنوان مثال 128 بیتی AES ارائه می دهد. تقریبا تمام ارائه دهندگان این حداقل سطح رمزگذاری را ارائه می دهند. با این حال، ما عقیده داریم این سطح رمزگذاری به زودی منسوخ می شود. این رمزگذاری 128 بیتی یا هیچ سطحی از رمزگذاری برای سرویس ها یا وب سایتهایی مانند Hulu، Netflix، Pandora، Spotify، iPlayer و دیگر سرویس هایی که پهنای باند بالا مصرف می کنند پیشنهاد نشده است.

رمزگذاری 256 بیتی

رمزگذاری 256 بیتی از پروتکل VPN قوی است که رمزگذاری بهتر و محرمانه داده را نسبت به 128 بیتی ارائه می دهد. آیا می توانید تصور کنید، 256 بیت برابر تعداد اتمهای جهان است و این واقعا اتصال امنی است اگر با یک کلید ترکیب  2e256 باشد. با این حال، پردازش به طور مستقیم به طول کلید رمزگذاری متناسب است. از ین رو، این نوع از رمزگذاری زمان نسبیتا بیشتری برای تکمیل نیاز دارد. بنابراین، به طور معمول پروتکل های رمزگذاری 256 bit AES سرعت کندی دارند، اما این مشکل می تواند حل شود اگر ارائه دهنده شما شبکه گیگاباتی را اجرا کند. SSTP، OpenVPN و SSH2 رمزگذاری 256 بیتی ارائه می دهند.

رمزگذاری 1024 بیتی VPN

این بیشتر توسط ارائه دهندگان سرویس VPN استفاده می شود تا داده های منتقل شده و فرآینده احراز هویت را امن کند. سطح بالای رمزگذاری بر اساس الگوریتم RSA-768 کار می کند و از اجرا توزیع جدیدی از کلید ها را بهره می برد. این یک حالت مورد قبول از احراز هویت VPN بر روی اینترنت است. بر اساس دانسته های ما، هیچ مدیر شبکه نمی تواند این رمزگذاری مستمر را برای این سطح با سرعت خوب برگزیند، سطح بالای رمزگذاری باعث پایین رفتن سرعت می شود. بنابراین، اگر هر یک از ارائه دهندگان VPN تعهد کنند که رمز گذاری 1024  بیتی AES ارائه دهند، باید برای ارائه آن در طول فرآیندد احراز هویت نیز قول بدهند.

رمزگذاری 2056 بیتی VPN

سه نوع از تونلینگ یا پروتکل های شبکه رمزگذاری 2056 بیتی بکار می برند که شامل OpenVPN، SSHv2 و SSL/TLS است. این قطعا داشتن قابلیت رمزکذاری بالایی در طول انتقال داده بین منبع و مقصد را ثابت می کند. این رمزگذاری بر اساس رمزنگاری کلید عمومی است و نیاز به پردازش بالایی دارد، بنابراین، برای فرآیند احراز هویت نیز به عنوان احراز هویت پایانی مورد استفاده است، رمزگذاری به طور معمول در سطوح 256 یا 765 بیتی AES است که حتی برای استفاده های نظامی نیز کافی است.

 خط پایانی : روش های رمزگذاری متعدد توسط ارائه دهندگان سرویس های VPN برای اطمینان کاربران از انتقال محرمانه اطلاعات به صورت کاملا امن و اتصال اینترنت بکار می رود. رمزگذاری های سطوح بالاتر منجر به امنیت بهتر داده ها می شود اما سرعت را کاهش می دهد، بنابراین این بستگی به شما دارد که چطور بین سرعت و امنیت تعادل برقرار کنید. اگر به دنبال رمزگذاری برای استفاده معمول از اینترنت هستید، از رمزگذاری 128 بیتی استفاده کنید. برای رسیدن به سطوح بالاتر رمزگذاری از رمزگذاری 256 استفاده کنید. فقط اگر به این فکر می کنید که همه جهان به جستجوی شما هستند باید از رمزگذاری 1024 و  2048 بیتی AES استفاده کنید. بنابراین در خرید کریو و خرید VPN باید همواره این موضوع را مدنظر داشت.

 

VPN و کریو در parsvpn.online

Comment!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *